sâmbătă, 18 mai 2013

Sâmbăta in mini-gradină!

Profitând de vremea buna din ultimele zile m-am gândit să mai adaug cateva plante in mini-gradină.
Datorită faptului că am început cam târziu să cultiv plante pe balcon, m-am gândit să dau o tură prin piață si să achizitionez niste răsaduri.
Asa m-am ales cu : 4 fire de rosii, 2 de țelina și 3 de piscători bulgăresti. 
Toate la un loc costând 2 lei, o nimica toată, mai ales pentru doamna în vârstă care s-a chinuit în primavăra devreme să cultive și să îngrijească aceste plante minunate(sper la anul să am propriile mele rasaduri ).
Ajungând acasa m-am uitat prin jur să văd în ce as putea să le plantez și asa am gasit 3 sticle de suc pe care le-am  folosit. 
Rezultatele arată cam așa :




După cum ziceam și într-un post trecut, datorita greșeli mele de a planta salata prea des, aceasta a murit și în locul ei am pus pișcatorii bulgarești.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu