duminică, 5 mai 2013

Cactusi surprinzatori

Pe langa mini-gradina de verdeturi si florile, cactusii in special, imi sunt tare dragi. Primul l-am avut de acum aproape 10 ani cand l-am gasit printre rasadurile de rosii aduse de o vecina. Era tare mic si destul de firav, insa a crescut mare si a inceput sa faca flori de aproximativ 6 ani. Cand i-am vazut prima data floarea cum nu am mai avut cactusi care sa faca flori si a fost un eveniment neasteptat am zis ca nu poate sa fie alta floare de cactus mai frumoasa: mare, alb-rozie, un miros usor, subtil, placut. Nu ii stiu denumirea, soiul dar cactusul cu pricina arata asa:



Interesant este faptul ca floarea dureaza o singura zi din momentul in care s-a deschis complet. In general seara este deja ofilita. Inainte sa se deschida arata ca o tija lunga verde, pufoasa care pe masura ce se dezvolta se umfla mai tare. Nu am numarat de cate ori pe an infloreste dar sigur infloreste de multe ori. Poate face si cate 3-4 flori de odata. In tot acest timp nu i-a fost schimbat locul, iar puii se inmultesc si se ingrijesc usor insa dureaza un timp pana ajung la maturitae. Inflorit este o splendoare:








Pe langa cactusul asta, mai am unul preferat care acum cateva luni a facut primele flori. Este de alt soi cu frunza mult mai lunga. Inflorit este la fel de frumos si surprinzator cu flori rosii care dureaza mai mult insa nu infloreste la fel de des ca si celalalalt:










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu