sâmbătă, 20 aprilie 2013

Ocupatie de weekend :)


Pentru ca tocmai am intrat in weekend si timpul e mai generos si ne putem ocupa si mai mult de mini gradina noastra, am descoperit tot felul de idei de intrebuintare a unor lucruri pe care toti le avem prin casa. Astfel, cutiile de suc de carton pot sa fie extrem de folositoare:




Si pentru ca azi in timp ce faceam cumparaturile am descoperit la raionul de flori o muscata care nu arata prea bine, am zis ca trebuie sa o salvez si am adus-o acasa, am curatat-o de florile si frunzele uscate si sper sa se dezvolte frumos. Locul i l-am gasit intro cutie de carton precum cele de mai sus si acum arata asa:




Mi-a placut idea de a planta in astfel de cutii dar inca trebuie sa descopar un mod in care pot sa imbrac cartonul pentru a arata mai estetic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu