joi, 25 aprilie 2013

Fructe exotice


In ultima vreme, inspirata fiind de cateva poze de pe Handimania si Creative Ideas am inceput si eu sa ma gandesc sa incerc aceste doua experimente, nu foarte complícate la prima vedere. Cam asa ar arata ele in imagini:






Nici un ma gandeam ca anansul  poate sa fie crescut in acest fel si pentru curiozitatea mea cu siguranta am sa testez  sa vad daca face radacini si mai ales cum se comporta.In ceea ce priveste avocado, cred ca merita incercarea, chiar daca e posibil ca fructele care se gasesc la noi in comert sa fie destul de mult modificate si sa nu aiba nici un rezultat. Oricum ar fi, si pentru un pic de viata in apartament si pentru un ideal guacamole am sa testez si cu samburele de avocado.
Cand se vor concretiza aceste experimente si se vor vedea rezultate notabile revin cu poze proprii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu